vineri, 7 decembrie 2007

Nervii si stresu

In ultima vreme am fost ff incordat. Am inceput de duminica cu invatatu la romana,am continuat luni si uite ca marti am fost pus in fata tezei. In general simpla, cu unele dificultati dar daca ai invatzat treceai cu brio peste ele. dupa teza a urmat o serie de convorbiri fulger la telefon, cand antrenorul, cand cei de la televiziune,cand tata, cand fratemio deci o zi extrem de stresanta si obositoare. La 1 du-te la antrenament, fa tot ce poti sa iesi in evidenta si apoi la gilau sa stai cu echipa. Si totul pentru ce??? pentru absolut nimik...la ora meciului n-am jucat:((..(cea mai naspa zi din viata mea),joi a trebuit sa indur intrebarile tuturor ca de ce n-am jucat. Plus ca joi era si Mos Nicolae si normal m-am asteptat la ceva cadouri dar....niciunul spre marea mea dezamagire. Vineri teza la romana...si incepe doamna profesoara: Razvan ff bine..multumita is de tine 9..catre altu..fff rau da totusi 10 :. acest lucru pot sa spun ca a reprezentat o mare dezamagire pentru mine. DA pot sa spun ca nu ma mai surprinde nik..traim intr-o lume a concurentei iar altii incearca sa fie cei mai buni chiar daca NU MERITA..hei treziti-va atata puteti NU mai fortzati. Deci in concluzie pot sa spun ca o saptamana de rahat tocmai a trecut..sper spre altele mai de rahat ca doar asa imi dau seama in ce lume tampita traim

Un comentariu:

CG spunea...

sti ce? nu ma simt. nu stiu cum ai lucrat tu, dar eu cred ca am meritat.