sâmbătă, 15 decembrie 2007

Ghinion

Azi cand m-am trezit nu mi-am inchipuit ca imi voi pierde portofelul si si cu 3 milioane in el:(:(:(. a inceput greu ziua cu o trezire la ora 5 si 30 din partea unei fete dragutze( se stie ea cine) numa nu-mi mai era asa de draguta in clipa aia da ii fata de treaba asa ca..trecem cu vederea. M-am trezit, am mancat si m-am apucat de facut curat. Am mers apoi la un turneu de fotbal in sala, am vazut ceva prieteni si am venit acasa.Totul ok...am mers la fotbal, am pierdut:( si am venit acasa. Pe urma am luat masina si am zis sa ma duc sa vad ce face piscotzika..dar ca de obicei nu-i acasa..trist,suparat m-am luat si am venit acasa si cand am ajuns la bloc sa ma duc sa iau un suc. Pe cand sa platesc ce sa vad..nicaieri portofelu..nicaieri banii; am inceput sa ii caut dar degeaba: s-au dus cum se duc toate..in concluzie ink o zi de rahat din viata mea..mai astept multe ink altele si salutare " ca m-am saturat si de voi" :(

Un comentariu:

CG spunea...

da tu nu sti suna inainte?