sâmbătă, 1 decembrie 2007

Iubirea

Iubirea...hmmm..l'amour..un subiect pe care n-am vazut pe nici un blog sa-l disputa;poate din lipsa de experienta poate ca ii un subiect prea complicat..dar totusi este prea frumos sentimentu ca sa ramana pe dinafara.iubirea este acel sentiment pe care daca nu-l traiesti inseamna ca degeaba ti-ai trait viata..este acel sentiment care te face sa uiti de toti si toate si care " iti da aripi"...un sentiment prea puternic pentru a-i gasi o explicatie cat de cat::: dupa mine iubirea reprezinta VIATA insusi;;; desigur ca pe acuma deja muriti de ras la ce am scris dar nu mi-e frica sa zic ca am iubit( it's true) am suferit ff mult de pe urma acestei iubiri...si totusi VREAU sa iubesc cat mai mult si sa fiu iubit dar din ceea ce mi-au zis unii NU merit sa fiu iubit..posibil..dar sa nu fac un subiect despre mine..despre experienta mea..iubirea ii un sentiment..ii o traire..ii o afectiune..fara de care nu poti trai si nici nu iti sugerez sa vrei...cand aud cateodata pe X sau Y ca nu mai vrea sa iubeasca pt simplu fapt ca a suferit..tocmai de aceea ii asa frumoasa iubirea dragii mei...cu complicatii..cu certuri..trairi intense..nopti de neuitat...iubiri patimase..saruturi furate pe ascuns..doamne ce frumos ii sa iubesti!!!!!!!! o singura chestie mai am de zis despre iubire...VREAU SA IUBESC!!!!!!!!!!!

3 comentarii:

CG spunea...

Sti cum ii biris? Iubirea nu poate fi descrisa in cuvinte. Iubirea se simte. Daca vrei sa reduci totul la cuvinte, pierzi ce e mai important... insasi sentimentul.....

rose@rxy spunea...

biris... despre iubire nu poti spune nimic. oricat ai impresia ca stii, mereu vei avea ceva de invatat. indiferent cata experienta ai, mereu ceva te va lua prin surprindere...asa ca te rog keep on feeling it and stop thinking. it's useless

SsoraNna spunea...

pe georgi ai iubit-o?