vineri, 27 noiembrie 2009

tot tu

Eu te-am iubit doar din priviri.Nimeni n-a stiut cand s-a terminat:(.. A fost frumos,este frumos si va fi frumos.De ce sa visam cand putem trai realitatea ca un vis?!?!?...vei fi doar a mea...DRAGOSTEA MEA...va fi doar a ta!!!Mi-as dori sa fii aici..pustiit,abandonat..mi-e dor de innebunesc de iubirea ta! fiecare minut..o zi..fiecare ora... o eternitate..DAAAA!!!!!!! o eternitate sa fim alaturi:X...un vis, o sclipire,un gand,totul se rezuma la noi!!
Tu esti motivul pentru care Domnul a facut femeia!!!!!!!!!!!!!!!
Cand noaptea se lasa,lacrimi de fericire,de tristete...cat esti de perfecta!!!!!!! Tot ce vezi este tot ce iti pot oferi..te vad peste tot.As sta o noapte intreaga treaz doar sa te privesc,sa te aud respirand...

O MIE DE AMINTIRI, DE GANDURI,DE VISE...TU ESTI TOT ACEEASI!!!!!!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai putea sa scrii numelor persoanelor care te-au facut fericita in viatza si s ate bucuri ca acele momente au existat..traieste fiecare clipa si moment..frumos blogul tau.ioana achim:)..sper ca tsi cine is:P..ma ai si pe mess:))