joi, 11 februarie 2010

pentru ce??

Perioada pe care o traversez acuma ii una mai putin placuta..ii trista,fara vlaga.Poate ii asa din cauza vremii pe care o acuza toata lumea da totusi sunt alte motive pentru care is asa lipsit de interes pentru orice.de obicei eu is plin de viata dar am ajuns la varsta la care imi dau seama ca ma asteapta o viata plina de munca,de realizare sa te faci "om mare"...pentru ce sa lupt atata?? de ce??..bun..lupti ca sa faci bani ca sa iti poti permite totul si sa ii asiguri un viitor viitoarei tale familii..da totusii ce ma intristeaza ii urmatoarea chestie: de la o anumita varsta scopul meu ii ca sa fac bani sa imi permit sa ma mentin in societatea asta oricum infecta dupa mine dar daca in ziua de azi doar asa primesti putin respect( nu ca as avea nevoie de respectu cuiva) tre sa faci sacrificii,tre sa uiti sa te distrezi pentru a putea avea o viata buna!!
De ce s-a ajuns o lume bazata pe bani?? de ce is rai oameni?? si daca ai milioane de euro la sfarsit tot asa mori ca altu..si atunci pentru ce ai muncit o viata intreaga..ai uitat sa te distrezi..ai vazut cum trec zilele si tu muncind pentru ce?? in fine pentru ce muncim ca doar tot acolo ajungem toti..nush unde ajungem sau daca mai ajungi undeva dar la sfarsit toti avem aceeasi soarta..indiferent de bogati saraci nimeni nu poate cumpara viata si atunci intrebarea: pentru ce toate astea?? pentru ce uitam sa traim?? pentru ce??...

6 comentarii:

Anonim spunea...

"si daca ai milioane de euro la sfarsit tot asa mori ca altu..si atunci pentru ce ai muncit o viata intreaga..ai uitat sa te distrezi..ai vazut cum trec zilele si tu muncind pentru ce??"...nu stiu daca e doar impresia mea sau asa e...dar eu cred ca persoanele care au milioane de euro se distreaza mai bine decat toata lumea si cred ca muncesc(daca muncesc) mult prea putin pt banii aia...asa ca mie nu mi-ar parea prea rau pt ei...dar revenind la ideea esentiala intr-adevar nu are niciun rost sa muncesti incontinuu, sa iti neglijezi familia, prietenii, hobbyurile, timpul liber numai de dragu de a tot strange bani...in ceea ce ma priveste pe mine as vrea sa am atatia bani incat sa pot sa ma intretin si sa fac calatorii...sa vad lumea...asta ar fi dorinta mea de "om mare"

bibu spunea...

daca macar ai face asta da in momentu in care ajungi sa ai atatia bani iti trebuie mai multi si mai multi..de asta zic..nimeni nu isi ia cele 10 milioane de euro sa zicem si merge prin toata lumea..toti vor mai mult

CG spunea...

Te simti mai aiurea zilele astea fiindca e cea mai depresiva perioada din an.

deliasinea spunea...

Ei...nu stiu ce sa zic...mie nu-mi plac depresiile si nici depresiile nu ma plac pe mine...Nu e totul roz in viata dar e mai frumos asa. Fara provocari si eforturi n-ar mai exista acea satisfactie a realizarii unui lucru, fie el cat de mic. si la urma urmei...nu-i nici dracu atat de negru pe cat pare...Are si ala o leaca de roz pe undeva...:)))

Anonim spunea...

Dragul meu...esti cam tanar pentru depresii.... dar cred ca e ceva ereditar la tine... :)
cauta sa faci ceva ce-ti face placere...ce-ti aduce satisfactii... unii sunt fericiti cand muncesc, altii cand beau, altii cand pescuiesc... unii cand fac sex...si lista poate continua...
Exista oameni care sunt fericiti cand aduna bani.... sper sa nu faci parte din aceasta categorie...nu conteaza pentru ce aduna, ei doar economisesc, e sensul vietii lor. Asa ca, la varsta ta, neinsurat, fara obligatii, sanatos, daca vrei sa faci bani, atunci ...fa bani, dar bani, nu maruntis pe care tu ii consideri bani... daca nu, atunci cauta-ti placerile si fa-le, daca ti le permiti ... fa orice, cu conditia sa nu faci rau nimanui...si ar fi bine nici tie ...
cu drag,
unchesul tau. :)

Anonim spunea...

ciocan
Ai putea sa scrii mai des pe blog