duminică, 13 decembrie 2009

Nu scriu pe blog din ciuda ca nu pot avea anumite lucruri sau persoane. Nu vreau sa credeti ca scriu despre acei "bogatasi" pentru ca mi ciuda sau pe cocalarii aia care au totul picat din cer si din cauza asta se cred cei mai tari. Eu ma multumesc cu ce am.Poate ca tanjesc dupa multe lucruri da le vreau obtinute de mine si nu picate din cer...poate vreau sa am fata aia da sa o am pentru ce is eu nu pentru ce am eu din punct de vedere material.Nu tanjesc dupa o astfel de fata materialista dupa care intorc toti privirile la ce "buna" ii.Poate ii ispita mare pentru ca arata bine si toti tanjesc dupa ea si in mod firesc la cum ne-o facut Domnul tot ceea ce ii dorita de mai multi o face mai atragatoare pentru tine si te ispiteste mai mult dar cam atat.Poate o vreau o data si nu ca si iubita ci pentru alte motive la care posibil sa se priceapa cel mai bine si ea in afara de cumparaturi da sa nu intram in astea pentru ca fiecare are modul lui de a obtine ce vrea.
Nu vreau sa fiu superficial si sa zic ca daca mi-ar pica din cer o gramada de bani sau o masina as refuza-o si mi-as urma principiile da cum asa nu ii posibil refuz sa visez la asa ceva si incerc sa fiu pragmatic si sa imi urmez principiile...tot ce ii obtinut de tine te face mai implinit,mai puternic,mai hotarat deci nu visati si aveti incredere in fortele proprii si deschideti larg ochii pentru ca sunt persoane care trec pe langa noi si nu le observam pentru ca suntem prea ocupati sa visam la cu totul altceva, ceva care posibil ne face mai mult rau decat bine.....

15 comentarii:

StandDuPp spunea...

Bravo Rares :D. Cred ca is printre putinii care chiar te apropba la capitolul asta. Ai dreptate, ca toti care au tot ce vor (cazute din cer cum zici tu) nu stiu sa pretuiasca pt. ca li se pare normal ca trebe sa primeasca toate astea. Gen, facem 18 ani primeste o masina, nu se buura extrem de mult pentru ca stia 100% ca mami si tati ii vor cumpara masina de majorat si evident multe alte exemple ce nu merita comentate, cel putin nu acum si nu aici .

StandDuPp spunea...

De ce ?

Anonim spunea...

bogatasii aia nu ar mai fi asa smecheri si bazati daca nu i-ar admira atata lumea din jur.acesti oameni sunt supraapreciati si culmea de noi cei care ii criticam.pt ca am dreptate cand zic ca altfel se poarta un om cu o persoana cu bani decat cu o pers simpla, modesta

StandDuPp spunea...

E adevarat ca is mai multi dapoi cand ii vad pe unii cat is de penibili si ei se cred extra ordinari si de fapt nu is, ma enervez la culme. Da sa-i lasam in treaba lor ca asa e mai bine :)

bibu spunea...

numa oamenii falsi se comporta cu aia bogati mai altfel..pentru ca is lingusitori si penibili..ii o prostie sa admiri pe cineva care are bani si aia picati din cer;)

StandDuPp spunea...

Apoi ce sa-i faci. Fiecare cu ideile lui. Dar totusi inteleg odata sau de doua ori, dar de 36 de ori ? Chiar nu pot intelege.

Anonim spunea...

eu nu ma refeream la linguseala...ma refeream la faptul cand pur si simplu fara sa vrei te porti altfel cu aia cu bani...poate esti mai reticent fata de ei, poate tocmai opusul te apropii mai tare de ei, poate nu indraznsti sa le spui exact ce ai pe suflet sau poate esti prea agresiv fata de ei, rare sunt cazurile cand poti sa te porti fata de unul cu bani exact cum merita, tb sa il cunosti mai intai si de multe ori ajungi sa vezi ca sunt cu totul alte persoane decat la prima vedere. eu zic ca sunt unii care is snobi si intradevar iau totu de-a gata, nu apreciaza nimic mai mult decat banii, arunca cu ei si li se pare ca detin lumea , dar sunt si oameni cu bani care sunt la locu lor fara extravagantze si smecherii, dar totodata sunt ft multi intre ei care nu au idee cum sa se somporte si pur si simplu preiau ce vad in jur.intr-un final ajungi sa vezi cum banii modifica caracterul unui om.

bibu spunea...

aia care nu is snobi si is retinuti aia au facut banii prin forte proprii si stiu valoarea banului, stiu cum ii sa muncesti pentru ban.Eu vorbeam de aialalti:)

Anonim spunea...

am destule cunostinte care au bani, adica a caror parinti au bani:D si nu au impresii figuri si nu sunt snobi , unele dintre ele sunt chiar modeste, asa ca crede-ma depinde de caracterul fiecaruia si de educatia de acasa.daca parintii stiu sa isi educe copii si sa ii invete sa pretuiasca adevaratele valori in viata si le dezvolta anumite principii morale atunci copii de bani gata ar stii sa se comporte civilizat si ar stii ca tb sa se remarce, evidentieze prin alte calitati decat avutia. asa ca repet depinde de cum ai fost crescut si de firea ta, nu de modul cum ai facut banii, pt ca sunt persoane care au avut noroc si s-au imbogatit prin forte proprii si au devenit niste snobi de nu le mai ajungi la varful nasului.

bibu spunea...

corect..da daca ai putea sa imi zici si cu cine am onoarea:)

de2nis spunea...

si ca sa nu zici ca nu iti las si eu un comm...vreau sa te felicit pt blogu' tau. ps: sarbatori fericite

Anonim spunea...

cu o fata care te sustine in ceea ce zici...(aproximativ in tot ceea ce zici)

bibu spunea...

care fata?:)

Anonim spunea...

;)) lol
eu zic ca sunt sunt subiecte de abordat si dezbatut mai interesante decat persoana( respectiv identitatea mea)

bibu spunea...

da nu-i frumos sa nu stii cu cine vobesti :)