joi, 10 ianuarie 2008

A fost ca un vis

O vorba spusa cu regret si o oaresicare disperare de catre o persoana mai in varsta.Ma plimbam cu persoana respectiva cand am trecut pe langa locul unde a stat in tinerete, unde a copilarit,unde si-a facut prieteni, unde s-a format ca om. A inceput sa imi zica o grozavie de intamplari si "prostii" pe care le facea in tinerete, pe unde umbla,pe unde..... si dintr-o data a zis un lucru care m-a socat: PARCA A FOST UN VIS!!!!!!!!!!!! si atunci am incceput sa ma gandesc daca in momentu in care o sa ajungem la batranete si o sa revedem locurile unde am locuit, vechea scoala, locurile unde mergeam cand chiuleam de la scoala...oare o sa ni se para si noua un vis..oare n-o sa ne mai aducem aminte cu exactitate nimic ci doar ca un vis..fragmente de vis....mi s-a rupt sufletul in momentu in care am vazut tristetea pe fatza lui si regretul ca nu isi mai aminteste cu exactitate nimic, regretul ca a IMBATRANIT. Probabil ca ati mai auzit asta de la toate persoanele dar orice ati face,orunde ati merge si orice s-ar intampla sa nu regretati nici o clipa..

2 comentarii:

CG spunea...

eu deja am sentimentul asta. si cred ca toti il avem, constant. viata trece pe langa noi la o viteze incredibila. timpul, viata, amintirile parca se formeaza 'as we speek'. ni se pare ca ce azi era nou, maine e vechi. insa ne dam seama ca de fapt NOI suntem vechi deja...

Anonim spunea...

ai uitat niste semne de intrebare. si ai scris citez: "incceput" inchis citatul. =)))))))))